8 Aralık 2012 Cumartesi

Ya seversem ?

   Sevmeye çalışacağım. Ne kadar aciz bir cümle tüm duygulardan yoksun olduğu halde tüm duygulara ihtiyacı olan. Seven için bir umut olsa da sevmeye çalışan için tamamen karşısında ki insanı avutmak kendini de kandırmaktan ibaret. Bile bile kendini kandırmak tuhaf fazlasıyla duyguların iç içe girmiş ne hissedeceğini bilmiyorsun. Ne hissedeceğini bilmediğin halde tüm her şeyi göze alıyorsun.Sevmeyi,sevmemeyi,karşındakinin duygularını piç etmeyi bile. Piç etsen de o kişinin seni delice sevmesini kendine ''Ne yaptım da bu kadar çok seviyor beni ? '' gibi nice sorunun cevabını verememeyi. Altından kalkamayacağın sorumlulukları almayı. Sonucunu tahmin bile edemeden yaptığımız şeyler bizi büyütmez mi olgunlaştırmaz mı ? Kaç kere sevmeye çalışacağım dedim bilmiyorum ama her sevmeye çalışacağım dediğim de yine ilk dediğim zaman ki gibi davranıyorum tek farkla. İlk yaptığımda sonucunu bilmiyordum fakat şimdi sonucunu biliyorum. Fakat bir ümit işte ya seversem ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder