1 Aralık 2012 Cumartesi

Özlüyorum

               Sanki hasretinle değil kendimle savaşıyorum. Seni özlüyorum her dakika her saniye. Aldığım nefes kadar aşığım sana bazen kesilsin nefesim istiyorum bazen doya doya derin derin çekiyorum havayı içime. Sende öylesin işte bazen nefret ediyorum yaptıklarından, yaşattıklarından, senden bazen karşıma çıksan oracıkta sarılsam diye dualar ediyorum Allah'a. Kendimi başka tenlerde avuturken buluyorum bazen. Bazen de senin yaptıklarının acısını avunduğum tenlerden çıkartıyorum. Hiç suçu olmayan insanlara savuruyorum bütün nefretimi öfkemi. Napayım ? Kıyamıyorum sana üzülme diye canımı veririm gerekirse. Yine ne diyorum ya ben ? Canımı almıştın sen hala canımı vereyim diyorum. Can mı bıraktın hal mi ? Duygularım düştü elden ayaktan başı dik durak tek duygum kaldı oda görevini yapıyor fazlasıyla. Özlüyorum her saniye her salise . . .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder