24 Kasım 2012 Cumartesi

Sevmek Gerek

               Sevmek varken neden sevmemek ? Çok tuhaf ama bunun cevabını veremiyorum ne kendime ne de soran arkadaşlarıma. İnsan neden kendisini seveni sevmez ki ? Görüldüğü gibi bende sevip sevemeyenlerdenim. 1 ay boyunca o dünyanın en mutlu insanıydı oysa. Daha önce benim ona yaptığımı oda başkasına yapmıştı galiba. Yada ben ilkiydim onun terk etmekle kalmamış ayrıldıktan 3 saat sonra başka biriyle çıkmaya başlayıp iyice siktim dengesini. O günden 7 ay sonra anladım insan yaşattıklarını yaşamadan ölmezmiş gerçekten. Ondan ayrılıp çıktığım çocuğu öyle bir seviyorum ki herif götünü kes dese keserim öyle seviyorum. Gece yarılarına kadar bizim kapının önünde in cin top oynarken oda beni güldürüyor,ellerimi ısıtıyor soğukta,güzel güzel mesajlar atıyor falan. Sonra bu çocuk birden bir ünlendi herkes tanıyor falan götü bir kalkmış öyle böyle değil. En sonunda sikerim seni de sevgini de diyerek ayrıldım. Sonra bu gerzek intikam alıcak ya o kız senin bu kız benim atlıyor 2 günde bir sevgili falan değiştiriyor. Ben her dakika onun profilinde salya sümük ağlıyorum iştahım kapandı bir şey yiyemiyorum yürüyen iskelete döndüm. Baktım olmayacak bu böyle döndüm eski sevgilime hala deliler gibi seviyor beni. Ama yok sevemiyorum çocuğu hala ismini sayıklıyorum gece zorla seni seviyorum iyi geceler diye mesaj atıyorum. Bir süre sonra aştım iyice çocuğu arkadaşım gibi görüp anlatmaya başladım hissettiklerimi. İşte ben onu çok seviyorum ağlamaktan götüm çıkacak ölücem aşkımdan diyorum o da ne yapsın kaybetmemek için beni sesini çıkartmıyor merak etme geçecek bende ayrıldığımızda en başta öyleydim bak şimdi iyiyim bende seni seviyorum falan diyor. Böyle birini bile sevemedim ben. Benim düştüğüm hataya düşmeyin sakın sevemem diye bir şey yok sevilir yeter ki biraz çaba gösterin . :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder