28 Kasım 2012 Çarşamba

Şemspare

             Elif Şafağ'ın ''Şemspare'' kitabını okuyorum bitirmek üzreyim hatta. O kadar muhteşem bir kitap ki kelimeler bile kifayetsiz kalıyor. Kelimeleri cümleleri o kadar güzelleştiriyor ki kullandığı yerler okuduğum bir cümleyi hayranlıkla 2-3 defa daha okuyorum. Tekrar tekrar kitabı baştan sona okuyabilirim büyük bir zevkle. Şemspare'den sonra yazmama kararı aldım artık. Yazmayacağım kendimi nasıl ifade ederim bilmiyorum ama yazmayacağım. O kitabı okuduktan sonra fark ettim ki çok kötü yazıyorum. Kendimi geliştirmem gerek bunu yazmadan nasıl yapacağım hiç bir fikrim yok. Belki de devam ederim yazmaya Elif Şafak'ta muhteşem değildi en başta yaza yaza öğrenmiştir oda çabalayarak. Evet bende çabalayacağım ama olabildiğince boş şeyler yazmamaya gayret edeceğim. Umarım yılmam erkenden korkmam başarısız olamamaktan :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder